ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ

Στη στήλη αυτή αναφέρονται ορισμένα θέματα γύρω από τις διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας και δίνονται ασκήσεις και παραδείγματα θεραπευτικών και αποτελεσματικών δράσεων και πράξεων που θα βοηθούν στην ανάπτυξη των αισθητηριακών δεξιοτήτων του παιδιού. Περισσότερες θεωρητικές πληροφορίες σχετικά με την αισθητηριακή ολοκλήρωση θα βρείτε στο (), ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ - ΚΑΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ!

Γιατί το Διάλειμμα είναι το Καλύτερο Μάθημα στο Σχολείο;

Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά όταν γνωρίζω ένα παιδάκι στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, η πρώτη μου ερώτηση για να το πλησιάσω είναι «ποιο είναι το αγαπημένο σου μάθημα». Λαμβάνω διάφορες απαντήσεις όπως: γλώσσα, μαθηματικά, μελέτη του περιβάλλοντος και άλλα. Όλα τα μικρά μου, αιφνιδιάζονται ακούγοντας πως το δικό μου αγαπημένο μάθημα ήταν το διάλειμμα και συνήθως στο άκουσμα αυτό γελάνε. Περισσότερα →

Αναγνωρίζω τα μέρη του λόγου

Το ντόμινο είναι ένα εξαιρετικό παιχνίδι για την ταύτιση, σε παιδιά προσχολικής ηλικίας αλλά και την κατηγοριοποίηση σε παιδιά των πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολίου. Περισσότερα →

Τα στάδια της ανάπτυξης του παιδιού-Η εξέλιξη της κίνησης, 0 έως και 24 μηνών

Είναι σημαντικό οι γονείς να παρακολουθούν την εξέλιξη των παιδιών τους στο λόγο, την ομιλία και την κίνησή τους. Κάθε παιδί είναι διαφορετικό και αναπτύσσεται με διαφορετικούς ρυθμούς και για το λόγο αυτό οι ειδικοί έχουν μια σαφή ιδέα σχετικά με το εύρος της φυσιολογικής ανάπτυξης από τη γέννηση μέχρι την ηλικία των 7 ετών και ενδείξεις για το πότε ένα παιδί ενδέχεται να έχει αναπτυξιακή καθυστέρηση. Θυμηθείτε, ότι η πρόληψη είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι μια έγκαιρη παρέμβαση μπορεί να κάνει την διαφορά. Περισσότερα →

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Το συγκεκριμένο παιχνίδι αφορά μια αυτοσχέδια κατασκευή, η οποία αρχικά σχεδιάστηκε με σκοπό την παρέμβαση αλλά και θεραπεία παιδιού με προβλήματα ροής της ομιλίας του. Πρόκειται για ένα κοινό επιτραπέζιο με ζάρια και με πιόνια όπου στόχος του κάθε παίχτη είναι να φτάσει πρώτος στο τέρμα. Ρίχνοντας το ζάρι πηγαίνει και στο ανάλογο τετράγωνο όπου αναγράφεται κάθε φορά και 1 εντολή την οποία καλείται να εκτελέσει. Περισσότερα →

Σελίδες: 12